Interesanti, Noderīgi, Sievietēm

4 Vingrinājumi, Kas Palīdzēs Atbrīvoties No Muguras Un Padušu Taukiem. Izmēģini!

Šīs divas vietas, kur uzkrājas tauki, var būt ļoti neestētiskas. Taču neuztraucies, ar šiem vingrinājumiem tu vari darīt brīnumus.

Šie vingrinājumi palīdzēs nostiprināt muguru un padušu zonu, kā arī palīdzēs mazināt tur esošās tauku rezerves.

3

1. Apļveida ‘’airēšana’’ noliecoties.

Noliecies līdz ķermenis veido 90 grādu leņķi un apstājies plašā stājā. Ņem hanteli vienā rokā un veic ar to kustību uz pretējās rokas pusi. Dari to ar katru roku atsevišķi. Tad pārvieto roku atpakaļ un pagriez kaklu apļveida kustībā. Veic 3 piegājienus pa 10 atkārtojumiem.

2. Roku vēzienu guļus.

Nogulies uz muguras un atslābinies. Pacel rokas virs galvas un izstiep tās. Vari izmantot arī svarus šim vingrinājumam. Tad izstiep rokas uz sāniem no ķermeņa un tad pacel tās atpakaļ uz augšu. Veic 3 piegājienus pa 7 atkārtojumiem.

Šķir nākamo lapu, lai lasītu raksta turpinājumu un noskatītos šo efektīvo treniņu video formā



loading...